shaklee

shaklee
hidup sihat bersama shaklee

Isnin, 8 September 2014

PENGENALAN SHAKLEE



Shaklee adalah sebuah syarikat yang berlandaskan falsafah dalam menawarkan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Shaklee selaras dan patuh pada prinsip yang telah dibina oleh pengasasnya, Dr Forrest C Shaklee.


Visi yang diilhamkan oleh Dr. Shaklee masih diteruskan melalui matlamat syarikat dengan menghasilkan produk berkualiti dan semula jadi yang menyokong kesihatan alam sejagat.

Dengan prinsip asas ini, Dr. Shaklee telah mencipta syarikat yang bertujuan untuk mencipta kehidupan yang lebih sihat. Beliau telah menghabiskan masanya dengan mencipta syarikat berlandaskan naluri yang dicipta untuk mempertingkatkan kehidupan setiap insan yang ditemui dan dipandu oleh satu prinsip utama “Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka”

Dengan matlamat untuk menjadi peneraju dunia dalam produk kesihatan dan kesejahteraan kehidupan, Shaklee sangat berdedikasi untuk terus menyumbang dalam produk inovasi, kecemerlangan sains.

Shaklee juga merupakan syarikat nutrisi semulajadi no.1 di Amerika Syarikat.

Pada tahun 

1915 - Memformulasi Vitamin Vitalived yang pertama
1956 - Menubuhkan Shaklee Corporation
1960 - Mencipta antara pencuci biodegrasi yang pertama

PERBZAAN SHAKLEE. Selamat Secara SEMULAJADI, TERBUKTI BERKESAN Selama Lebih 50 Tahun

3 Elemen penting dalam Shaklee adalah 


"Kami telah membayar lebih daripada $6 bilion kepada insan seperti anda dan menawarkan produk-produk yang membawa perubahan kepada manusia juga bumi ini"


"Masa depan anda bergantung pada apa yang anda pilih" - Dr Forrest C. Shaklee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan